وزیر ورزش و جوانان در سفر به مازندران عنوان کرد؛

خسارت بیش از ۱۰۰ مکان ورزشی در سیل اخیر  

وزیر ورزش و جوانان از خسارت بیش از ۱۰۰ مکان ورزشی در سیل اخیر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ - 11April 2019

خسارت بیش از ۱۰۰ مکان ورزشی در سیل اخیر به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اماکن ورزشی در حال ساخت و خسارت دیده از سیلاب اخیر مازندران با بیان این‌ که ترمیم و بازسازی بخش‌های خسارت دیده مردمی در اولویت دولت است، اظهار داشت: در سیل اخیر بیش از 100 مکان ورزشی دچار خسارت شدند و در چارچوب تصمیمات دولت پس از ترمیم بخش‌های مردمی، اماکن ورزشی هم ترمیم‌ و بازسازی خواهد شد.

سلطانی‌فر با اشاره به این‌که مازندران یکی از قطب‌های ورزشی کشور است و در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کشتی، فوتبال، والیبال، ورزش‌های رزمی و در واقع روی هر رشته‌ای که دست می‌گذاریم، یک قطب است، افزود: باید اماکن خسارت دیده را بازسازی کنیم و هم با توجه به امکانات‌مان پروژه‌های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم و در اختیار جوانان بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که چهار میلیارد تومان به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در حال حاضر کمک کرده‌ایم و برآورد نهایی از خسارات پس از اعلام ستاد مدیریت بحران مشخص می‌شود، اظهار داشت: ابتدا با اولویت‌های تامین خسارت‌های مردمی، خسارت‌های مربوط به زیر ساخت‌ها نیز تامین خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که حضور موثر جوانان سازمان‌های مردم نهاد برای یاری رسانی به مناطق سیلزده در کنار نیروهای هلال احمر موثر است، ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر شرایط طبیعی برای مردم مناطق سیل‌زده بوجود آید.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر از سالن‌های ورزشی در حال احداث خورشیدکلای گلگوگاه و سورک شهرستان میاندورود و برخی اماکن ورزشی خسارت دیده از سیل در شهرستان نکا و... بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها